Jeg er psykolog med baggrund fra globale IT service- og konsulenthuse hvorfra jeg har omfattende erfaring med ledelse, team motivation og strategiske salgsprocesser.
Jeg er hverken terapeut eller executive coach, men en praksisorienteret rådgiver med fokus på trivsel og præstationsevne.
Jeg leverer en serie af ydelser centreret omkring psykologisk tryghed, jobtilfredshed og ledelsesudvikling: workshops, sparring og konsulentarbejde, primært for private virksomheder i Danmark og Norden. Min tilgang fokuserer på praktiske implementerbare resultater, hvilket gør mine services relevante for alle teams der ønsker at forbedre arbejdsmiljøet og de totale ledelseskompetencer.
Mine services er designet til at håndtere almindelige arbejdspladsproblemer og samtidig styrke en kultur med åbenhed og psykologisk tryghed – overalt anerkendt som essentielt for teamets dynamik og evne til innovation. Min kombination af erhvervspsykologi og praktisk workshopfacilitering giver en balanceret tilgang til team- og ledelsesudvikling.
Jeg anerkendes for min evne til at skabe et fortroligt rum for samtaler, og for at facilitere meningsfuldte diskussioner der giver mærkbare forbedringer i arbejdspladskultur og jobtilfredshed. Mine workshops, der forløber med interaktivt gruppearbejde og fælles oplæg er specifikt designede til at være engagerende og resultatorienterede.
Mit mix af omfattende erfaring fra globale corporations og focus på psykologisk tryghed og jobtilfredshed er unikt i markedet for business consulting.
Cand. Psyk. fra Københavns Universitet 2011.
Baggrund:
- 2022-nu: indehaver af Ulden, specialforretning for strik på Østerbro i København. Mere om dette con amore project her.
- 2020-nu: indehaver af lonealler.dk. Workshops og sparring om livet på job.
- 2019-2020: Engagement Manager, T-Systems. Mobilisering af teams for ”Complex Deals” på europæisk og globalt plan. Udvikling af nye relationer med særligt strategiske kunder
- 2014-2019 Managing Director, Accenture. Ledelsesudvikling og executive support i salgsteams. Strategier for fornyelse og revitalisering af strategiske kunderelationer
- 2011-2014 Director, Hitachi Data Systems. Ledelsesudvikling og executive support. Udvikling af nye paradigmer for kunderelationer, fra produktorienterede til as-a-service med mere langvarige relationer
- 2007-2011: Director, Electronic Data Systems (nu: HP). Ledelsesudvikling og executive support i salgsteams. Udvikling og salg af komplekse eller globale servicekontrakter, f.eks. med transfer af medarbejdere og assets.
- 1996-2007: Director, CSC (nu: DXC Technology). Ledelsesudvikling og executive support i strategiske salgsteams. Særligt fokus på formulering af ”win themes”, relationsplanlægning og storyboard for enkelte pursuits
- 1987-1996: Konsulent, Datacentralen (opkøbt af CSC i 1996). Koordinering og opfølgning på serviceleverancer til offentlige og private kunder. Konsulentopgaver med permanent base hos statslige kunder. Projektledelse